استقلال

من طرفدار تیــم فوتبال استقلال هستم ، ولی تو این داربــی فکر کنم پرسپولیس برنده بشـه

اون هائی که دوست ندارند ناصر خان حجازی به کارش ادامه بده در فضای ورزشگاه جـوی رو حاکم می کنند که به ضرر استقلال تمام میشـه ، حالا چی عایدشون میشـه نمیدونـــم

دعــا میکنم استقلال برنده بشـه ، اگه به تمام تیم ها هم ببـازه ، خداکنه از پرسپولیس ببــره

وبلاگ من متاسفانه مخاطبی نداره ولی مهم نیست ، من برای دل خودم می نویسم

 

                                    ______________________________________

 

 

دشتها آلوده ست

                    در لجنزار گل لاله نخواهد رویید،

 

 

در هوای عفن آواز پرستو به چه کارت آید؟

                                                  فکر نان باید کرد

                                                                     و هوایی که در آن

                                                                                         نفسی تازه کنیم

 

 

گل گندم خوب است،

                        گل خوبی زیباست

                                             ای دریغا که همه مزرعه دلها را

                                                                        علف هرزه کین پوشانده ست

 

 

هیچکس فکر نکرد

             که در آبادی ویران شده دیگر نان نیست،

                                               و همه مردم شهر

                                                         بانگ برداشته اند

                                                             که چرا سیمان نیست؟

                                                                             و کسی فکر نکرد

                                                                                    که چرا ایمان نیست؟

 

 

خون بازی

ماه رمضان از نیمـه گذشت ، خوشا به سعادت آنهائی که روزه دار واقعی باشند

دیروز فیلم " خون بازی " رو تماشا کردم یکی از دوستان سی دی اون رو برام آورده بود ، فیلم قشنگیه از اون فیلم ها که با اینکه محدود به فضای بسته و هنرپیشه های معدود است ولی ذهن بیننده رو به تسخیر خودش در میاره

مشکل بسیاری از جوانان ما امروز مسئله اعتیاد هست ، بلای خانمانسوزی که هیچ توجیهی نداره ، شاید علت اعتیاد  مربوط به فقر ، نداشتن تفریحات سالم و تا حدودی هم خودفراموشی باشه ولی هرچی هست که معضلی است .

نمیدونم چطور کسی معتاد میشه ؟

اولین باری که به این ماده ی لعنتی رو میاره چه حسی پیدا می کنه ، اما به هر حال باید فکری به حال این مشکل بشه ، یک راه حل بنیادین . . .

باران کوثـری تو این فیلم بازی قشنگی رو ارائه میده ، او آینده ای روشن پیش رو داره ، فیلمهائی رو که تابحال بازی کرده همگی خوب بوده انگار یه جورهائی تو نقش خودش حل میشه

به هرحال دیدنش رو به شما دوستان خوبم توصیه می کنم . 

                                      ____________________________________