مــریم حیــــــــــدرزاده

ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد

 و بعد از این همه طوفان و وهم و پرسش و تردید

 کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت:

 تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو

 در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم

 و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید

 کنار انتظاری که بدون پاسخ و سرد است

 و من در اوج پائیزیترین ویرانی یک دل

 میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر

 نمی دانم چرا

 شاید به رسم عادت پروانگیمان باز

 برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

این جریان انرژی هسته ای بالاخره چی میشه ؟ ما انرژی هسته ای داریم یا نداریم ؟

 آدم از اینهمه تناقض سرگیجــــــه میگیره

استقلال

سلام برد تیم استقلال رو تبریک میگم ، نشستن ناصر خان حجازی بر سکوی جایگاه خیلی دلگرمم کرد به نظرم او آدم بدشانسی هست ولی مربــی بسیار دلسوز و خوبی است

پرسپولیس هم طبق معمول در دقایق اضافی که برایش گرفته شد ، بـــرد  خوب دیگه اونها همیشه شانس دارند ۴ دقیقه وقت اضافی را برایشان ۷ دقیقه می گیرند

غول درس

مشغول درس خواندن هستم ولی نمی فهمم آخرش چی میشه ؟ کنکور قبول میشم یا نـه ؟ دانشگاه سراسری که باید فکرش رو از سرم بیرون کنم ولی اگه تلاش کنم شاید دانشگاه آزاد بتونم قبول بشم

امسال شنیدم خیلی ها قبول شدند چون شرکت کننده از ظرفیت کمتر بوده ، تا نوبت به من برسه یعنی سال آینده هزار اتفاق خوش و ناخوش ممکنه بیفته ، یکی از دوستهام که خانواده اش مرفه هستند با سپردن سنـد رفت انگلیس که ادامه تحصیل بده ، راضی هم هست ، اما من ... نمیدونم

خوب حالا تا سال آینده . . .

تیم فوتبال سپاهان هم که از ژاپن باخت ، انصافا خوب بازی کردند

چـه تماشاگرانی داشتند ژاپنی ها .... تماشاگرنمــا نبودند ، خیلی قشنگ تیم خودشان را تشویق میکردند ، اگه استقلال اون بی مبالاتی رو انجام نداده بود و به موقع مدارک را فاکس کرده بودند او هم نماینده دیگری از ایران بود ، من که از چشم قلعه نوعی می بینم او استقلال را نابود کرد ، تیم ملــی رو نابود کرد ، حالا یا به عمد بود یا از روی ندانم کاری  ....

دیگه بهتره برم بخوابم

شــــب بـــــــــــه خیــــــــــر