غول درس

مشغول درس خواندن هستم ولی نمی فهمم آخرش چی میشه ؟ کنکور قبول میشم یا نـه ؟ دانشگاه سراسری که باید فکرش رو از سرم بیرون کنم ولی اگه تلاش کنم شاید دانشگاه آزاد بتونم قبول بشم

امسال شنیدم خیلی ها قبول شدند چون شرکت کننده از ظرفیت کمتر بوده ، تا نوبت به من برسه یعنی سال آینده هزار اتفاق خوش و ناخوش ممکنه بیفته ، یکی از دوستهام که خانواده اش مرفه هستند با سپردن سنـد رفت انگلیس که ادامه تحصیل بده ، راضی هم هست ، اما من ... نمیدونم

خوب حالا تا سال آینده . . .

تیم فوتبال سپاهان هم که از ژاپن باخت ، انصافا خوب بازی کردند

چـه تماشاگرانی داشتند ژاپنی ها .... تماشاگرنمــا نبودند ، خیلی قشنگ تیم خودشان را تشویق میکردند ، اگه استقلال اون بی مبالاتی رو انجام نداده بود و به موقع مدارک را فاکس کرده بودند او هم نماینده دیگری از ایران بود ، من که از چشم قلعه نوعی می بینم او استقلال را نابود کرد ، تیم ملــی رو نابود کرد ، حالا یا به عمد بود یا از روی ندانم کاری  ....

دیگه بهتره برم بخوابم

شــــب بـــــــــــه خیــــــــــر

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر 23 آبان 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://amir64.blogsky.com

با سلام

آموز مسائل جنسی و پیگشری

موفق باشید.

تبادل لینک = اطلاع دهید

شهرزاد 23 آبان 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

آقا پسر هنوز خیلی راه داری ناامید نباش
تلاش کن موفق میشی بیشتر از وبگردی به فکر درس هات باش

مهدیه 25 آبان 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://text-janvaljan.blogsky.com

ای بابا برو خدا را شکر کن زمان ما کنکور ندادی از هر ۳۰ نفر ۱ نفر میرفت دانشگاه هرچند که حالا همین وضعیت را با ارشد دارم. سال دیگه که تو باید کنکور بدی تعداد داوطلبها با صندلی ها برابر شده. حتماْ قبولی...این خط این نشان... اگه قبول شدی باید خبرشو به من هم بدی.باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد